Znajdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Default TranslationULTEHto zaawansowana platforma chatbotów oparta na sztucznej inteligencji (AI), zaprojektowana, aby pomóc firmom zautomatyzować rozmowy, wsparcie i sprzedaż poprzez rozumienie języka naturalnego.
Chatbot to aplikacja wykorzystująca sztuczną inteligencję do symulowania ludzkiej rozmowy, zazwyczaj za pośrednictwem aplikacji do przesyłania wiadomości, stron internetowych lub interfejsów głosowych.
Tak, możesz w pełni skonfigurowaćULTEHOdpowiedzi chatbota, ton, przepływy logiczne i integracje dostosowane do potrzeb Twojej firmy.
Tak, obsługuje wiele języków i może automatycznie wykrywać preferowany przez użytkownika język oraz odpowiadać w nim.
Tak, ULTEHwykorzystuje uczenie maszynowe i pamięć kontekstową w celu ciągłego zwiększania dokładności i personalizacji interakcji na podstawie wcześniejszych rozmów.
Po prostu zarejestruj się, wybierz plan i użyj naszego kreatora konfiguracji, aby utworzyć swojego pierwszego chatbota – jest to bardzo proste i nie wymaga kodowania!
Gdy Twój chatbot będzie gotowy, otrzymasz fragment kodu. Wystarczy wkleić go do kodu HTML swojej witryny, aby pojawił się w wyskakującym okienku.
Zdecydowanie. Możesz wdrożyć tego samego chatbota na wielu stronach lub stworzyć różne chatboty dostosowane do każdej witryny.
Oferujemy całodobowe wsparcie za pośrednictwem poczty e-mail i czatu na żywo, a także szczegółową dokumentację i aktywne fora społecznościowe.
Wdrażamy najwyższej klasy środki bezpieczeństwa, takie jak szyfrowanie AES-256, zgodność z SOC 2 i regularne audyty bezpieczeństwa. Twoje dane zawsze należą do Ciebie i nigdy nie udostępniamy ich osobom trzecim.
Możesz poprosić o usunięcie konta z poziomu pulpitu nawigacyjnego lub kontaktując się z pomocą techniczną. Po potwierdzeniu wszystkie Twoje dane, ustawienia i treści zostaną trwale usunięte i nie będzie można ich odzyskać.
Możesz tworzyć chatboty do obsługi klienta, generowania leadów, e-commerce i wielu innych celów, korzystając z rozwiązań opartych na regułach lub wspomaganych przez sztuczną inteligencję.
Nasz chatbot obsługuje ponad 95 języków (angielski, hiszpański, francuski, niemiecki, chiński itd.). Możesz wyszkolić swojego chatbota w dowolnym obsługiwanym języku.
Oczywiście! Możesz w pełni spersonalizować wygląd chatbota, dostosowując kolory, czcionki i ogólny branding do swojej strony internetowej lub aplikacji.
Nasza platforma oferuje kompleksowe analizy, obejmujące historię konwersacji, poziom satysfakcji użytkowników i dokładność odpowiedzi. Możesz również eksportować szczegółowe raporty.
Tak! Możesz zintegrować popularne narzędzia analityczne (np. Google Analytics) za pomocą naszych niestandardowych skryptów lub webhooków. Szczegóły znajdziesz w naszej dokumentacji.
Możesz utworzyć dowolną liczbę chatbotów. Jednak każdy plan ma własne limity aktywnych chatbotów i miesięcznych interakcji.
Jeśli przekroczysz limity swojego planu, możesz przejść na plan o wyższym poziomie lub dokupić dodatkową pojemność. Powiadomimy Cię, zanim limity zostaną osiągnięte.
Nie, wszystkie funkcje naszego chatbota są widoczne na stronie z cennikiem. Oferujemy przejrzyste rozliczenia miesięczne lub roczne, bez ukrytych opłat i niespodzianek.
Akceptowane są karty kredytowe i przelewy ACH. W zależności od konfiguracji, transakcje mogą być przetwarzane bezpośrednio lub za pośrednictwem zewnętrznego procesora płatności.
W przypadku nieudanej płatności dostęp do usługi może zostać zawieszony do czasu uregulowania zaległej kwoty. Możliwe są wielokrotne próby przetworzenia płatności.
Dane rozliczeniowe można aktualizować z poziomu panelu konta, w sekcji rozliczeń lub płatności. Aktualizowanie informacji pomaga zapobiegać przerwom w świadczeniu usług.
Tak, powiadomienie jest wysyłane z wyprzedzeniem, gdy zbliżasz się do limitu wykorzystania, dzięki czemu w razie potrzeby masz czas na modernizację lub zakup dodatkowej pojemności.
Wszystkie plany oparte są na subskrypcji i odnawiają się automatycznie na koniec każdego cyklu rozliczeniowego (miesięcznego lub rocznego, w zależności od dokonanego wyboru).
Opłata jest pobierana na początku cyklu rozliczeniowego. Płatności cykliczne są przetwarzane automatycznie tego samego dnia każdego miesiąca lub roku.
Tak, możesz przełączać się między rozliczeniami miesięcznymi i rocznymi w ustawieniach konta. Zmiany zaczną obowiązywać po zakończeniu bieżącego okresu rozliczeniowego.
Tak, potwierdzenie płatności i faktura do pobrania są wysyłane e-mailem i są również dostępne w panelu konta.
Tak, możesz anulować subskrypcję z poziomu panelu. Twoja subskrypcja pozostanie aktywna do końca bieżącego cyklu rozliczeniowego i nie będą pobierane żadne dalsze opłaty.
Nie. Zachowasz pełny dostęp do końca opłaconego okresu rozliczeniowego.
Nie, wszystkie płatności są bezzwrotne, zgodnie z naszymi Warunkami korzystania z usługi. Dostęp do usługi będzie możliwy do końca bieżącego okresu rozliczeniowego.
Tak. Wszystkie transakcje są szyfrowane i przetwarzane za pośrednictwem certyfikowanych bramek płatniczych zgodnych ze standardem PCI. Nie przechowujemy poufnych danych kart.
Ulepsz swojego chatbota, skanując witrynę internetową Twojej firmy, przesyłając często zadawane pytania, dokumenty lub łącząc go z bazą wiedzy. Nasza sztuczna inteligencja uczy się na podstawie dostarczonych informacji.
Automatycznie skanuje zawartość witryny, analizując tekst, produkty, usługi i często zadawane pytania w celu zbudowania bazy wiedzy, która stanowi podstawę odpowiedzi Twojego chatbota.
Strona będzie aktualizowana automatycznie, ponieważ codziennie ją skanujemy, dzięki czemu Twój agent zawsze będzie na bieżąco z najnowszymi treściami i informacjami.
Bot jest szkolony tak, aby osiągać najwyższą możliwą dokładność, jednak zależy to również od tego, jak go poinstruujesz i od jakości informacji na Twojej stronie internetowej.
Tak, bota można wyszkolić tak, aby odpowiadał na różne rodzaje zapytań. Można też tworzyć niestandardowe schematy konwersacji, które poprowadzą użytkowników przez konkretne procesy.
Możesz skonfigurować odpowiedzi awaryjne i negatywne monity, gdy chatbot ma skierować klienta do działu obsługi klienta. Możesz również skonfigurować opcje przekazywania przez człowieka.
Nie, w tej chwili nie oferujemy takiej usługi, ponieważ wstępne szkolenie na stronie internetowej zazwyczaj wystarcza, ale w przypadku bardziej złożonych zadań możemy pomóc w ich integracji za opłatą.
Stworzyliśmy naszą platformę tak, aby użytkownicy bez wiedzy technicznej mogli korzystać z chatbota, jednak w razie potrzeby nasz zespół techniczny może pomóc w integracji.
Tak, dostęp do platformy możesz uzyskać nie tylko w przeglądarce, ale również na urządzeniach mobilnych. Dzięki temu możesz zarządzać swoim chatbotem z dowolnego miejsca.
Chatbot zniknie z Twojej platformy do momentu dokonania płatności. Po zakończeniu subskrypcji Twoje dane będą przechowywane przez 30 dni, po czym zostaną usunięte.
Możesz skorzystać z naszego trybu podglądu, aby przetestować swojego chatbota w środowisku testowym przed wdrożeniem go na swojej stronie internetowej. Dzięki temu możesz przejrzeć i dopracować odpowiedzi, zanim zobaczą je klienci.
Zobacz, jak nasza sztuczna inteligencja błyskawicznie analizuje Twoją stronę internetową i tworzy spersonalizowanego chatbota – bez rejestracji. Wystarczy wpisać adres URL i zobaczyć, jak działa!